dc.contributor.author |
Furió Gómez, Cristina |
dc.contributor.author |
Solbes Matarredona, Jordi |
dc.contributor.author |
Furió, Carles |
dc.date |
2005 |
dc.identifier |
https://ddd.uab.cat/record/80231 |
dc.identifier |
urn:oai:ddd.uab.cat:80231 |
dc.format |
application/pdf |
dc.language |
spa |
dc.publisher |
|
dc.relation |
Enseñanza de las ciencias ; Núm. Extra (2005), p. 1-6 |
dc.rights |
open access |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
dc.rights |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ |
dc.subject |
Visiones deformadas |
dc.subject |
Enseñanza |
dc.subject |
Termoquímica |
dc.subject |
Libros de texto |
dc.title |
¿Cómo se presentan los conceptos y modelos en la enseñanza de la Termoquímica? : visiones distorsionadas de la ciencia en libros de texto |
dc.type |
Article |