Título: | ¿Tiene sentido seguir distinguiendo entre aprendizaje de conceptos, resolución de problemas de lápiz y papel y realización de prácticas de laboratorio? |
---|---|
Autor/a: | Gil Pérez, Daniel; Furió, Carles; Valdés, Pablo; Salinas, Julia; Martínez Torregrosa, Joaquín; Guisasola Aranzabal, Jenaro; González, Eduardo; Dumas Carré, Andrée; Goffard, Monique; Pessoa de Carvalho, Anna M. |
Abstract: | |
Abstract: | |
Derechos: | open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ |
Tipo de documento: | Article |
Editor: | |
Compartir: | |
Uri: | https://ddd.uab.cat/record/1446 |