dc.contributor.author |
Martínez, Marius, |
dc.contributor.author |
Martínez, Sergi |
dc.contributor.author |
Ferrer-Esteban, Gerard |
dc.contributor.author |
Martínez, Carme |
dc.contributor.author |
Massot, Margarida |
dc.date |
2005 |
dc.identifier |
https://ddd.uab.cat/record/1185 |
dc.identifier |
urn:oai:ddd.uab.cat:1185 |
dc.identifier |
urn:10.5565/rev/educar.213 |
dc.identifier |
urn:recercauab:ARE-34318 |
dc.identifier |
urn:articleid:20148801n35p47 |
dc.identifier |
urn:oai:educar.revistes.uab.cat:article/213 |
dc.identifier |
urn:oai:raco.cat:article/20813 |
dc.identifier |
urn:wos_id:000434521400006 |
dc.identifier |
urn:oai:egreta.uab.cat:publications/a11ed9e5-27af-4387-b40e-f68717035546 |
dc.format |
application/pdf |
dc.language |
spa |
dc.publisher |
|
dc.relation |
Educar ; N. 35 (2005), p. 47-60 |
dc.rights |
open access |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
dc.rights |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/ |
dc.subject |
Comunitats d'aprenentatge |
dc.subject |
Pedagogia crítica |
dc.subject |
Sostenibilitat |
dc.subject |
Learning communities |
dc.subject |
Critic pedagogy |
dc.subject |
Sustainability |
dc.subject |
Comunidades de aprendizaje |
dc.subject |
Pedagogía crítica |
dc.subject |
Sostenibilidad |
dc.title |
Tanit : el valor de un sueño |
dc.type |
Article |
dc.description.abstract |
Aquest article tanca el cercle d'una experiència de desenvolupament d'una comunitat d'aprenentatge. Es descriuen breument els marcs teòric i sociològic que delimiten el context per a la descripció del desenvolupament d'una comunitat. L'article finalitza amb uns apunts sobre la sostenibilitat dels projectes i la seva relació íntima amb la formació, la recerca i l'avaluació, que arriben a constituir el triangle per a la sostenibilitat. |
dc.description.abstract |
This article finishes a series about the development of a learning community. It describes briefly the theoretical and the sociological framework wich define and helps to describe the development of a community. The article finishes with some keynotes about sustainability, that is to say: the possibility or need to maintain the project and it's development. To do so, training, researching and evaluating are considered the three angles of the sustainability triangle. |
dc.description.abstract |
Este artículo cierra el círculo de una experiencia de desarrollo de una comunidad de aprendizaje. En él se describen brevemente los marcos teórico y sociológico que delimitan el contexto para la descripción del desarrollo de una comunidad. El artículo finaliza con unos apuntes sobre la sostenibilidad de los proyectos y su íntima relación con la formación, la investigación y la evaluación, que llegan a constituir el triángulo de la sostenibilidad. |