City of Uruk 3000 B.C. : using genetic algorithms, dynamic planning and crowd simulation to re-enact everyday life of ancient Sumerians
Trescak, Tomas; Bogdanovych, Anton; Simoff, Simeon
-Archaeological reconstructions
-Intelligent agents
-Computational social science
-Social simulation
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
Comunicació de congrés
         
https://ddd.uab.cat/record/127995

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Almajano, Pablo; López Sánchez, Maite; Rodríguez Santiago, Inmaculada; Trescak, Tomas
Aciar, Silvana Vanesa; Zhang, Debbie; Simoff, Simeon; Debenham, John
Aciar, Silvana Vanesa; Zhang, Debbie; Simoff, Simeon; Debenham, John
Puig Puig, Anna; Rodríguez Santiago, Inmaculada; Arcos, Josep Ll.; Rodríguez-Aguilar, Juan A.; Cebrián, Sergi; Bogdanovych, Anton; Morera, Núria; Palomo, Antoni; Piqué, Raquel
 

Coordination

 

Supporters