dc.contributor.author |
Dafouz, Emma |
dc.contributor.author |
Hibler, Abbie |
dc.contributor.author |
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL |
dc.date |
2012 |
dc.identifier |
https://ddd.uab.cat/record/93320 |
dc.identifier |
urn:oai:ddd.uab.cat:93320 |
dc.format |
application/pdf |
dc.language |
eng |
dc.publisher |
|
dc.relation |
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education ; 2012, p. 19-23 |
dc.rights |
open access |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
dc.rights |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ |
dc.subject |
Team-teaching |
dc.subject |
Primary Education |
dc.subject |
Classroom Discourse Functions |
dc.title |
Zip your lips or keep quiet? Differences in the classroom discourse of main teachers and language assistants in bilingual schools |
dc.type |
Comunicació de congrés |