Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/445258

The health crisis on Instagram: how the media are building their agenda on the visual social network during the COVID-19 pandemic
Laferrara, Valentina; Justel-Vázquez, Santiago
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
2020
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Instagram
Covid-19
Coronavirus
Epidèmies
Covid-19--Cobertura periodística
Espanya
Xarxes socials
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
© Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna – URL
11 p.
Article
Article - Published version
https://doi.org/10.51698/tripodos.2020.47p123-134
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
Trípodos, vol. 1, núm. 47, 2020
         

Full text files in this document

Files Size Format
The health crisis on Instragram.pdf 486.1 KB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Justel Vázquez, Santiago; Laferrara, Valentina; De Blasio, Emiliana; Micó, Josep-Lluís
 

Coordination

 

Supporters