Longer-term impacts of mentoring, educational services, and incentives to learn : evidence from a randomized trial in the United States
Rodríguez Planas, Núria; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Fonaments de l'Anàlisi Econòmica; Institut d'Anàlisi Econòmica
-Orientació professional Models matemàtics
-Orientació en l'ensenyament Models matemàtics
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat, la unitat i l'institut i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/
Working paper
         
https://ddd.uab.cat/record/63023

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Alcobendas Lisbona, Miguel A.; Rodríguez Planas, Núria; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Fonaments de l'Anàlisi Econòmica; Institut d'Anàlisi Econòmica
Rodríguez Planas, Núria; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Fonaments de l'Anàlisi Econòmica; Institut d'Anàlisi Econòmica
Rodríguez Planas, Núria; Benus, Jacob; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Fonaments de l'Anàlisi Econòmica; Institut d'Anàlisi Econòmica
Rodríguez Planas, Núria; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Fonaments de l'Anàlisi Econòmica; Institut d'Anàlisi Econòmica
Fernández-Kranz, Daniel; Rodríguez Planas, Núria; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Fonaments de l'Anàlisi Econòmica; Institut d'Anàlisi Econòmica