To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10230/5270

Infoquiniela
Ortega Pueyo, Maria del Mar; Sanz Pasamón, Isabel; Tarasenko, Kostyantin; Vellvé Olivares, Albert
Universitat Pompeu Fabra. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials; Bosch, Antoni (Bosch-Domènech)
Al plantejar-nos aquest treball volíem que estigués relacionat amb coneixements que ja hem estudiat i a la vegada profunditzar en ells, però a més, tenir l’oportunitat d’introduir-nos en nous temes, com el màrqueting o la creació de l’empresa.Després d’estudiar diverses opcions, vàrem decidir estudiar la viabilitat de una empresarelacionada amb dos temes centrals: Internet i futbol. Amb el primer hi estem contínuament en contacte i ens interessava veure les possibilitats que dona la xarxa a l’hora de desenvolupar un negoci i a lavegada quins costos implica. Per l’altra banda, el futbol és un esport que ens agrada i sabem que hi ha un gran volum de persones interessades en aquest esport i que a més realitzen travesses, l’objecte de la nostra empresa.A partir d’aquí, analitzarem el mercat, coneixerem tots els requisits necessaris per crear una empresa, decidirem el tipus d’inversió que necessita aquest projecte i veurem per últim la viabilitat delprojecte comparant els costos i ingressos que s’enfrontarà l’empresa durant 4 anys.
2009-11-11
Internet
Comerç electrònic
Empreses -- Casos, Estudi de
Empreses -- Planificació
339 - Comerç. Relacions econòmiques internacionals. Economia mundial. Màrqueting
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters