Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10230/5270

Infoquiniela
Ortega Pueyo, Maria del Mar; Sanz Pasamón, Isabel; Tarasenko, Kostyantin; Vellvé Olivares, Albert
Universitat Pompeu Fabra. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials; Bosch, Antoni (Bosch-Domènech)
11-11-2009
Internet
Comerç electrònic
Empreses -- Casos, Estudi de
Empreses -- Planificació
339 - Comerç. Relacions econòmiques internacionals. Economia mundial. Màrqueting
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Mostra el registre complet del document