Title:
|
Docència a distància d'emergència. Anàlisi de les experiències i opinions del professorat i estudiantat des del departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social
|
Author:
|
Noguera, Ingrid; Sala Roca, Josefina; Valdivia, Paloma
|
Abstract:
|
Les autores d'aquest informe volem agrair al professorat del departament de Teories de l'Educació i Pedgaogia Social, la seva generositat al compartir les seves experiències amb nosaltres així com la dedicació mostrada durant la situació d'alerta sanitària. D'igual manera, volem agrair a l'estudiantat la seva predisposició per a compartir les seves vivències i opinions. Aquest informe és el resultat dels esforços de tots i totes per a continuar ensenyant i aprenent en temps convulsos |
Abstract:
|
Las autoras de este informe queremos agradecer al profesorado del departamento de Teorías de la Educación y Pedagogía Social, su generosidad al compartir sus experiencias con nosotras, así como la dedicación mostrada durante la situación de alerta sanitaria. De igual manera, queremos agradecer al estudiantado su predisposición para compartir sus vivencias y opiniones. Este informe es el resultado de los esfuerzos de todos y todas para continuar enseñando y aprendiendo en tiempos convulsos |
Abstract:
|
El confinament sobtat ha fet que haguéssim d'adaptar la nostra docència a la no presencialitat de manera ràpida, no planificada i sense els recursos tecnològics i pedagògics adequats. Malgrat això, el professorat ha mostrat una gran capacitat d'adaptació i innovació tot oferint solucions diverses per a cada una de les assignatures. Aquesta recerca recull les experiències i opinions del professorat del Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social i de l'estudiantat a qui li ha afectat l'adaptació de la docència durant el temps de confinament comprés entre març i maig |
Abstract:
|
El confinamiento repentino ha hecho que tengamos que adaptar nuestra docencia a la no presencialidad de manera rápida, no planificada y sin los recursos tecnológicos y pedagógicos adecuados. A pesar de esto, el profesorado ha mostrado una gran capacidad de adaptación e innovación ofreciendo diversas soluciones para cada una de las asignaturas. Esta investigación recoge las experiencias y opiniones del profesorado del Departamento de Teorías de la Educación y Pedagogía Social y del estudiantado a quien le ha afectado la adaptación de la docencia durante el tiempo de confinamiento comprendido entre marzo y mayo |
Subject(s):
|
-Docència a distància -Estratègies docents -Experiència d'aprenentatge -Docencia a distancia -Estrategias docentes -Experiencia de aprendizaje |
Rights:
|
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
Document type:
|
Informe |
Published by:
|
|
Share:
|
|
Uri:
|
https://ddd.uab.cat/record/231272
|