MEEL : Modelo de Evaluación del Elearning en la Administración Pública. Informe de resultados
Pineda i Herrero, Pilar,; Ciraso Calí, Anna; Espona Barcons, Berta; Quesada Pallarès, Carla; Valdivia, Paloma
-E-learning
-Evaluación de la formación
-Formación continua
-Transferencia de los aprendizajes
-Impacto de la formación
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Informe
Universitat Autònoma de Barcelona ; Instituto Nacional de Administración Pública (INAP)
         
https://ddd.uab.cat/record/170812

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Pineda i Herrero, Pilar,; Quesada Pallarès, Carla; Espona Barcons, Berta; Ciraso Calí, Anna; García Castaño, Natalia; Mas Torelló, Óscar; Zancajo, Adrià
Pineda i Herrero, Pilar; Espona Barcons, Berta; Ciraso Calí, Anna; Quesada Pallarès, Carla; Valdivia, Paloma
Pineda i Herrero, Pilar; Quesada Pallarès, Carla; Espona Barcons, Berta; Ciraso Calí, Anna; García Castaño, Natalia
Pineda i Herrero, Pilar; Quesada Pallarès, Carla; Espona Barcons, Berta; Ciraso Calí, Anna
Pineda i Herrero, Pilar,; Úcar, Xavier; Calero, Jorge; Fernández-Salinero, Carolina; Mediavilla, Mauro; Moreno Andrés, Maria Victoria; Quesada, Carla; Vilaseñor, Carla; Lozano, Verónica; Espona Barcons, Berta; Holton, Elwood F.