A logistic regression approach to estimating customer profit loss due to lapses in insurance
Guillén, Montserrat; Pérez-Marín, Ana M.; Alcañiz, Manuela; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
-Policy cancellation
-Customer loyalty
-Profit loss
-Customer behavior
-Insurance
-Risk management
-Regression analysis
-Assegurances
-Gestió del risc
-Anàlisi de regressió
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la xarxa i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/
Working paper
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
         
https://ddd.uab.cat/record/98101

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Alcañiz, Manuela; Guillén, Montserrat; Santolino, Miguel; Sánchez-Moscona, Daniel; Llatje, Oscar; Lluís, Ramon; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
Alcañiz, Manuela; Costa, Àlex; Guillén, Montserrat; Luna, Carme; Rovira, Cristina; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
Bahraou, Zuhair; Bolancé Losilla, Catalina; Pérez-Marín, Ana M.; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
Alcañiz, Manuela; Guillén, Montserrat; Santolino, Miguel; Sánchez-Moscona, Daniel; Llatje, Oscar; Lluís, Ramon
 

Coordination

 

Supporters