Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/39590

Intervención familiar grupal en niños con trastorno por déficit de atención con hiperatividad (TDAH)
Sances Masero, Cristina
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Psicologia; Amado Luz, Laura
El present treball pretén explicar en què consisteix el trastorn per dèficit d’ atenció amb hiperactivitat (TDAH) i els diversos mètodes d’ intervenció que existeixen a l’hora d’abordar el mencionat trastorn. Un altre dels propòsits d’aquest treball és revelar la importància d’ un dels trastorns més freqüents a la infància i la repercussió que aquest suposa a l’ entorn escolar, familiar i social.
24-07-2009
1 - Filosofia i psicologia
Hiperactivitat
Infants hiperactius
Trastorns de l'atenció
Psicoteràpia familiar
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
88 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-SANCES-2009.pdf 441.7 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem