Título:
|
Planificación de marketing de los destinos turísticos. Aspectos diferenciales por mercados y segmentos
|
Autor/a:
|
Binkhorst, Esther
|
Otros autores:
|
Universitat Ramon Llull. Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi |
Fecha de creación:
|
2013 |
Materias (CDU):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Materia(s):
|
Desenvolupament sostenible Sustainable development Màrqueting territorial Place marketing Turisme -- Màrqueting Tourism -- Marketing |
Derechos:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© L'autor/a |
Páginas:
|
44 p. |
Tipo de documento:
|
Capítulo o parte de libro |
Editor:
|
Universidad Internacional de Andalucía
|
Publish at:
|
Pulido Fernández, Juan Ignacio; López Sánchez, Yaiza (coords.). Gestión estratégica sostenible de destinos turísticos. Sevilla, pp. 425-468
|
Compartir:
|
|