Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/376331

Planificación de marketing de los destinos turísticos. Aspectos diferenciales por mercados y segmentos
Binkhorst, Esther
Universitat Ramon Llull. Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi
2013
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Desenvolupament sostenible
Sustainable development
Màrqueting territorial
Place marketing
Turisme -- Màrqueting
Tourism -- Marketing
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© L'autor/a
44 p.
Capítulo o parte de libro
Universidad Internacional de Andalucía
Pulido Fernández, Juan Ignacio; López Sánchez, Yaiza (coords.). Gestión estratégica sostenible de destinos turísticos. Sevilla, pp. 425-468
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Bink_GESDT_Plan.pdf 559.8 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem