Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/375917

La influencia de las categorías performativas de género en el éxito académico de adolescentes. Análisis de relatos de vida escolares
The influence of performative gender categories in teenager’s school success. Students self-story analysis
Llongueras Aparicio, Anna; Pagès Santacana, Anna
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2018
Èxit escolar
Diferències entre sexes
Identitat
Narrativa
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
© L'autor/a
23 p.
Article
Article - Versió publicada
https://doi.org/10.14198/fem.2018.32.13
Research Institute for Gender Studies (IUEG). Universitat d'Alacant
Feminismo/s, 2018, Núm. 32
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
Feminismos_32_14.pdf 160.1 KB PDF

Mostra el registre complet del document