dc.contributor |
Universitat Politécnica de Catalunya. Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona, Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona. Departament de Composició Arquitectònica |
dc.contributor.author |
Martín Nieva, Helena |
dc.date.accessioned |
2020-05-06T17:02:55Z |
dc.date.available |
2020-05-06T17:02:55Z |
dc.date.created |
2012 |
dc.date.issued |
2012-06 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/374840 |
dc.format.extent |
10 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.publisher |
Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona. Departament de Composició Arquitectònica |
dc.relation.ispartof |
DC PAPERS: revista de crítica y teoría de la arquitectura, 2012, No 23 (Juliol) |
dc.rights |
© L'autor/a |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Música |
dc.subject.other |
Música--Gènere |
dc.subject.other |
Arquitectura |
dc.subject.other |
Geometria |
dc.title |
Número y género de dos términos: arquitectura y música, en Anna Bofill Levi |
dc.title.alternative |
Number and gender of two terms: architecture and music in Anna Bofill Levi |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.subject.udc |
72 - Arquitectura |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.description.abstract |
Releyendo el escrito autobiográfico de la arquitecta y compositora Anna Bofill Levi, Generation of Forms : Space to Inhabit, Time to Think (2009), se analizan dos arriesgadas vertientes de su trayectoria creativa arquitectónica y musical: la exploración de métodos matemáticos y su pionera perspectiva de género. |
dc.description.abstract |
On rereading Generation of Forms : Space to Inhabit, Time to Think (2009), the autobiography of architect and composer Ana Bofill Levi, we distinguish two risky tangents in both her architectural and musical creative trajectories: the exploration of mathematical methods and her pioneer perspective on gender. |