Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/373948

Ucronía del nostre terreny: un model de formació per a professionals de l'educació en museus i centres de ciència
Ucronía de nuestro terreno: un modelo de formación para profesionales de la educación en museos y centros de ciencia
Pejó i Climent, Lluc; Viciana Caballero, Salvador; Viladot Barba, Pere
2012
06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus
Museus en l'ensenyament
Museu de Ciències Naturals de Barcelona
Museus de ciències naturals
Professors
(C) Consorci del Museu de Ciències Naturals de Barcelona
24 p.
Capítol o part de llibre
Som educació: ensenyar i aprendre als museus i centres de ciència: una proposta de model didàctic, p. 159-170, 310-321
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
Pejo_Manuals1.pdf 311.2 KB PDF
Pejo_Manuals1(castellano).pdf 131.5 KB PDF

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Bonil Gargallo, Josep; Gómez Gimeno, Ruth; Pejó i Climent, Lluc; Viladot Barba, Pere; Banqué Martínez, Neus; Bonil Gargallo, Josep; Campo, Rosa Eva; Crespo Mera, Carles; López i Galbe, Teresa; López Torres, Esther; Olmeda, Montse; Pedreira Álvarez, Montserrat; Soler Artiga, Marta; Viciana Caballero, Salvador