To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/167036
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Mecànica de Fluids |
---|---|
dc.contributor | ETSEIB Motorsport |
dc.contributor | Trillas i Gay, Enric |
dc.contributor.author | Sabaté Arroyo, Gerard |
dc.date | 2019-07-10 |
dc.identifier.citation | ETSEIB-240.145026 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/167036 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | _ |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Aeronàutica i espai::Aerodinàmica |
dc.subject | Automobiles -- Aerodynamics |
dc.subject | Automòbils -- Aerodinàmica |
dc.title | Estudi aerodinàmic del sistema de reducció de drag de l’aleró posterior d’un vehicle formula amb flux transitori i mallat mòbil |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |