Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/154241
Títol:
|
La gestió de les emocions a les aules de Formació professional
|
Autor/a:
|
Galán Ponce, Pedro
|
Altres autors:
|
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Arquitectura de Computadors; García Calatayud, Gemma |
Abstract:
|
Aquest treball aborda la incorporació de la gestió de les emocions a les aules de formació professional. En primer lloc, el treball presenta els motius que exposen la necessitat de la implementació de l'educació emocional a les aules de Formació Professional i les seves singularitats. Es mostra una aportació teòrica de la influència de les emocions en els processos d'aprenentatge i la memòria segons els estudis realitzats dels articles descrits. Posteriorment es desenvolupa a nivell teòric i seguidament pràctic un programa de gestió emocional amb l'objectiu de augmentar l'autoconeixement i el rendiment acadèmic. Finalment, es presenten unes conclusions correlacionades amb l'estudi realitzat i l'objectiu del treball. |
Matèries:
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Formació professional -Affective education -- Vocational education -Psychology -- Study and teaching -Educació emocional -autoconeixement -autocontrol. -Educació emocional -- Formació professional -Psicologia -- Ensenyament |
Drets:
|
|
Tipus de document:
|
Treballs d'investigació/Fi de màster |
Publicat per:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Compartir:
|
|
Mostra el registre complet del document