Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10609/93078

Digital news consumption and copyright intervention: evidence from Spain before and after the 2015 'Link tax'
Majó Vázquez, Sílvia; Cardenal Izquierdo, Ana Sofía; González-Bailón, Sandra
University of Oxford; University of Pennsylvania; Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
-online news
-media audience
-fragmentation
-social media
-regulation
-audience
-networks
-noticias en línea
-audiencia de medios
-fragmentación
-medios de comunicación social
-regulación
-audiencia
-redes
-notícies en línia
-públic audiovisual
-fragmentació
-mitjans de comunicació social
-regulació
-públic
-xarxes
-Broadcasting
-Comunicació audiovisual
-Comunicación audiovisual
(c) Author/s & (c) Journal
Article
Article - Versió publicada
Journal of Computer-Mediated Communication
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Batlle Rubio, Albert; Borge Bravo, Rosa; Cardenal Izquierdo, Ana Sofía; Padró-Solanet Grau, Albert
Borge Bravo, Rosa; Malpica Lander, Claudia; Cardenal Izquierdo, Ana Sofía