Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/353680

Uso del juego como instrumento evaluador en estudios superiores de ciencias de la salud
González Gálvez, Pilar; Canet Vélez, Olga; Robleda, Gemma
Universitat Ramon Llull. Facultat de Ciències de la Salut Blanquerna
01-2019
378 - Ensenyament superior. Universitats
614 - Higiene i salut pública. Contaminació. Prevenció d'accidents. Infermeria
Ensenyament--Innovacions
Ludificació
Joc
Infermeria--Ensenyament
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
© L'autor/a
11 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
http://dx.doi.org/10.1344/RIDU2019.11.1
Universitat de Barcelona
Revista d’Innovació Docent Universitària, 2019, núm. 11, p. 1-11
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
González Gálvez_2019 RIDU.pdf 201.4 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

González Gálvez, Pilar; Sánchez-Roig, M.; Coll Cámara, Antonia; Canet Vélez, Olga; Roca Llobet, Judith
Robleda, Gemma; Sillero-Sillero, Amalia; Puig, Teresa; Gich, Ignasi; Baños i Díez, Josep Eladi
Solà, Ivan; Trujols, Joan; Ribalta, Elisa; Alcaraz Garcia, Saül; Robleda, Gemma; Selva Olid, Clara; Pérez de los Cobos, José; Universitat Autònoma de Barcelona
Robleda, Gemma; Sillero Sillero, Amalia; Puig, Teresa; Gich, Ignasi; Baños i Díez, Josep Eladi; Universitat Autònoma de Barcelona