To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/106677
dc.contributor | García Carrillo, Àgueda |
---|---|
dc.contributor.author | Bertrán Hernández, David |
dc.date | 2017-06-21 |
dc.identifier.citation | 125076 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/106677 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject | Technology -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Attention to diversity -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | diversitat |
dc.subject | gènere |
dc.subject | igualtat |
dc.subject | metodologies |
dc.subject | enquesta |
dc.subject | tecnologia |
dc.subject | noies |
dc.subject | projecte |
dc.subject | pautes |
dc.subject | diversity |
dc.subject | gender equality |
dc.subject | methodologies |
dc.subject | survey |
dc.subject | technology |
dc.subject | girls |
dc.subject | design |
dc.subject | projects |
dc.subject | patterns |
dc.subject | bones pràctiques |
dc.subject | best practices |
dc.subject | Tecnologia -- Educació secundària obligatòria |
dc.subject | Atenció a la diversitat -- Educació secundària obligatòria |
dc.title | Visió de l'ensenyament de tecnologia pel que fa a la diversitat nois-noies |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |