Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/90449
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Civil i Ambiental |
---|---|
dc.contributor | González Lopez, Jose Manuel |
dc.contributor.author | Arañó Barenys, Assís |
dc.date | 2016-06 |
dc.identifier.citation | PRISMA-113400 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/90449 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Infraestructures i transport ferroviari |
dc.subject | Trens d'alta velocitat |
dc.subject | Dynamics |
dc.subject | Frequency analysis |
dc.subject | 3D model |
dc.subject | Design diagrams |
dc.subject | Torsional modes of vibration |
dc.subject | Trens d'alta velocitat |
dc.title | Evaluation of 3D Dynamic Effects Induced by High-speed Trains on Double-track Slab Bridges |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |