Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/90757
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtica Aplicada III |
---|---|
dc.contributor | Ortego Martínez, María Isabel |
dc.contributor.author | Martínez Gómez, Marc |
dc.date | 2016-06-17 |
dc.identifier.citation | PRISMA-119938 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/90757 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports |
dc.subject | Local transit |
dc.subject | Buses |
dc.subject | Bus bunching |
dc.subject | Reliability |
dc.subject | Risk |
dc.subject | Vulnerability |
dc.subject | Adaptive strategy |
dc.subject | Monte Carlo simulation |
dc.subject | Operations |
dc.subject | Public transportation |
dc.subject | Transport públic |
dc.subject | Autobusos |
dc.title | Reliability assessment of a bus transit network |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |