Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/78280
Título:
|
Physically-based rendering of human skin
|
Autor/a:
|
Hernando Buch, Roger
|
Otros autores:
|
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciències de la Computació; Chica Calaf, Antonio; Vázquez Alcocer, Pere Pau |
Abstract:
|
This thesis explores a set of screen space physically-based subsurface scattering algorithms in order to improve the rendering of scanned human faces. Moreover, it presents extensions and introduces some PBR strategies to produce high quality renders. Finally, the implemented methods are evaluated. |
Materia(s):
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica -Three-dimensional display systems -Computer vision -Renderitzat en temps real -subsurface scattering -physically-based -physically-based rendering -renderitzat de pell humana -screen space -Real-time rendering -subsurface scattering -physically-based -physically-based rendering -human skin rendering -screen space -Visualització tridimensional (Informàtica) -Visió per ordinador |
Derechos:
|
|
Tipo de documento:
|
Trabajo fin de máster |
Editor:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Compartir:
|
|
Mostrar el registro completo del ítem