Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/79608
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori |
---|---|
dc.contributor | Soriguera Martí, Francesc |
dc.contributor | Hegyi, Andreas |
dc.contributor.author | Plana Pujol, Joel |
dc.date | 2015-07-23 |
dc.identifier.citation | PRISMA-105272 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/79608 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Trànsit |
dc.subject | Traffic flow |
dc.subject | dynamic speed limits |
dc.subject | fundamental diagram |
dc.subject | highway traffic |
dc.subject | stationary periods |
dc.subject | Rotterdam |
dc.subject | Barcelona |
dc.subject | Circulació |
dc.title | Comportament del conductor davant les noves estratègies de gestió del trànsit: Effects of Dynamic Speed Limits on a Dutch Highway |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |