Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/338059
Título:
|
Infància, diversitat funcional i escola. Contribució des d'una perspectiva sociocultural al dret a l'educació inclusiva
|
Autor/a:
|
Sala Pardo, Núria
|
Otros autores:
|
Universitat Ramon Llull. Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés |
Fecha de creación:
|
05-12-2018 |
Materias (CDU):
|
376 - Educació especial |
Materia(s):
|
Discapacitat Escola inclusiva Infants discapacitats |
Derechos:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
© L'autor/a |
Páginas:
|
50 p. |
Tipo de documento:
|
Trabajo fin de máster |
Compartir:
|
|
Documentos con el texto completo de este documento
Mostrar el registro completo del ítem