Abstract:
|
El TFM pretén presentar una experiència d'una metodologia anomenada Just in time teaching (JITT), a una classe de 1r de la ESO. Aquesta metodologia té com a objectius maximitzar l'eficàcia de la sessió d'aula, estructurar el temps fora de classe per obtenir màxim benefici i crear i mantenir l'esperit d'equip entre els alumnes i el docent. Tots aquests objectius s'estableixen a partir de petites activitats que proposa el tutor per desenvolupar 24 hores abans de fer la classe, i així els alumne poden aprofitar més les classes. Aquest TFM ha intentat provar el benefici d'aquesta metodologia, que segons l'estat de l'art és bastant satisfactòria. Els resultats que s'han obtingut han estat millors que els resultats anteriors dels alumnes, sense fer ús de cap tipus de metodologia. El JITT s'ha usat en un tema concret de la classe de 1r de la ESO i s'han comparat els resultats amb els exàmens anteriors del curs actual i amb els exàmens del mateix tema del últims tres cursos, totes les qualificacions obtingudes fent la mitjana i mediana d'aquestes han estat més gran que qualsevol altre examen. |