Título:
|
Mentories de llengua per a la millora de les competències de redacció acadèmica
|
Autor/a:
|
Bach, Carme, 1971-; Montané March, M. Amor
|
Abstract:
|
Per als estudiants de Traducció i de Llengües Aplicades, el domini del català i el castellà és imprescindible, perquè el domini i excel·lència en aquestes llengües són competències bàsiques i transversals dels estudis. El programa vol aconseguir la millora en aquestes competències amb un sistema de tutorització interpares (mentories), en què estudiants de cursos avançats traspassen els seus coneixements i la seva experiència en el procés d'aprenentatge a estudiants de 1r curs amb mancances. |
Abstract:
|
For translation and applied languages students, a deep knowledge of Catalan and Spanish languages is essential, because mastery and excellence in these languages are basic and crossover competences in these studies. The present program aims to achieve these skills by an interpares tutoring system (mentoring), in which advanced students transfer their knowledge and experience in the learning process to 1st-year students with linguistic needs. |
Abstract:
|
El projecte “Les tutories d'assignatura: una eina per a promoure l'autonomia dels aprenents en l'àmbit de les llengües i la traducció” (2010MQD0012) va rebre un ajut per al finançament de projectes per millorar la qualitat docent a les universitats catalanes per a l'any 2010 (MQD), convocat per l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) de la Generalitat de Catalunya. |
Materia(s):
|
-Mentoria -Llengua catalana -Llengua castellana -Ensenyament - aprenentatge -Mentoring -Catalan language -Spanish language -Teaching-learning process |
Derechos:
|
Aquest article està subjecte a una llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/ |
Tipo de documento:
|
Artículo Artículo - Versión publicada |
Editor:
|
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
|
Compartir:
|
|