To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/121166
dc.contributor | Tan Bachs, Isaac |
---|---|
dc.contributor.author | Vendranas i Franch, Marçal |
dc.date | 2018-06 |
dc.identifier.citation | 132659 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/121166 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari |
dc.subject | Thought and thinking -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Motivation in education |
dc.subject | habilitats de pensament |
dc.subject | comprensió |
dc.subject | rutines |
dc.subject | habilitats |
dc.subject | aprenentatge |
dc.subject | thinking habilities |
dc.subject | understanding |
dc.subject | routines |
dc.subject | habilities |
dc.subject | visual thinking |
dc.subject | rutines de pensament |
dc.subject | pensament visible |
dc.subject | thinking routines |
dc.subject | learning |
dc.subject | Pensament -- Educació secundària obligatòria |
dc.subject | Motivació en l'educació |
dc.title | Ús de rutines de pensament a l'ESO i el Batxillerat |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |