Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/111207
dc.contributor | Moreno Lupiáñez, Manuel |
---|---|
dc.contributor.author | Montoliu Albet, Jordi |
dc.date | 2017-06-21 |
dc.identifier.citation | 125067 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/111207 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Psicologia de l'educació |
dc.subject | Constructivism (Psychology) |
dc.subject | Motivation in education -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Llenguatge de programació |
dc.subject | Llenguatge natural |
dc.subject | Llenguatge formal |
dc.subject | Constructivisme pedagògic |
dc.subject | Activitats didàctiques |
dc.subject | 2n d'ESO |
dc.subject | Pensament computacional |
dc.subject | Singularitat tecnològica |
dc.subject | Constructivisme (Educació) |
dc.subject | Motivació en l'educació -- Educació secundària obligatòria |
dc.title | La pedagogia del llenguatge de programació a segon d'ESO |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |