dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Jurídiques i Polítiques |
dc.contributor |
Cigüela Sola, Javier, |
dc.contributor.author |
Mercadé de Luna, Javier |
dc.date.accessioned |
2017-12-05T15:58:17Z |
dc.date.available |
2017-12-05T15:58:17Z |
dc.date.created |
2017-06 |
dc.date.issued |
2017-12 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/302348 |
dc.format.extent |
67 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Subjectivitat |
dc.subject.other |
Dades massives |
dc.subject.other |
Eleccions |
dc.title |
Poder y subjetividad en la era del Big Data. El comportamiento electoral del homo digitalis |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
32 - Política |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
El Big Data és una de les tecnologies digitals que gaudeix de més renom en aquests
temps. Es tracta d’una tecnologia del saber que és extremadament performativa, és
a dir, que té múltiples efectes a la subjectivitat humana. Aquest treball pretén
descobrir quines són les seves característiques i, de forma particular, mira de
profunditzar en les seves possibles aplicacions a nivell electoral. Per això, s’estudien
les tècniques de Big Data emprades per Barack Obama i Donald Trump a les dues
últimes eleccions presidencials als Estats Units. |