To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/111427
dc.contributor | Haurie Ibarra, Laia |
---|---|
dc.contributor.author | Nevado Formenti, Joel |
dc.date | 2017-06-22 |
dc.identifier.citation | 125038 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/111427 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject | Educational games -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Technology -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Tecnologia |
dc.subject | Gamificació |
dc.subject | Estudi |
dc.subject | Kahoot |
dc.subject | Technology |
dc.subject | Gamification |
dc.subject | Study |
dc.subject | Jocs educatius -- Educació secundària obligatòria |
dc.subject | Tecnologia -- Educació secundària obligatòria |
dc.title | Valoració de l'ús de plataformes de gamificació per a l'aprenentatge i l'avaluació d'alumnes |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |