To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10256/9227

Habilitats sociocognitives i de funcionament executiu en nenes i nens amb síndrome de Down d'entre 4 i 12 anys
Amadó Codony, Anna
Serrat Sellabona, Elisabet; Vallès Majoral, Eduard; Universitat de Girona. Departament de Psicologia
Tesis i dissertacions acadèmiques
Teoria de la ment
Theory of mind
Teoría de la mente
Comprensió emocional
Emotion comprehension
Comprensión emocional
Funcions executives
Executive functions
Funciones ejecutivas
Síndrome de Down
Down syndrome
Infants
Children
Niños
159.9
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Universitat de Girona
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Sidera Caballero, Francesc; Serrat Sellabona, Elisabet; Serrano Ortiz, Jèssica; Rostán Sánchez, Carles; Caño, Agnès; Amadó Codony, Anna
Sidera Caballero, Francesc; Amadó Codony, Anna
Amadó Codony, Anna; Serrano Ortiz, Jèssica; Sidera Caballero, Francesc; Feijóo, Sara
Serrat Sellabona, Elisabet; Sidera Caballero, Francesc; Rostán Sánchez, Carles; Amadó Codony, Anna
 

Coordination

 

Supporters