To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/106238
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciència i Enginyeria Nàutiques |
---|---|
dc.contributor | Martín Mallofré, Agustí |
dc.contributor.author | Rondon Roch, Albert |
dc.date | 2017-03 |
dc.identifier.citation | FNB-280.1611728 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/106238 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | No autoritzo la publicació al dipòsit digital (estarà disponible a la Biblioteca FNB). |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Nàutica::Enginyeria naval |
dc.subject | Marine engineering |
dc.subject | Ship propulsion |
dc.subject | Vaixell |
dc.subject | Propulsor |
dc.subject | Rolls-royce |
dc.subject | Promas lite |
dc.subject | Naval |
dc.subject | Shipyard |
dc.subject | Drassanes |
dc.subject | Dry dock |
dc.subject | Vaixells -- Propulsió |
dc.subject | Hèlices |
dc.title | Estudi dels sistemes per millorar l’eficiència energètica i propulsiva d’un vaixell |
dc.title | Estudi dels sistemes a l'obra viva per a millorar la eficiència energètica i propulsiva d'un vaixell ro-ro |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |