To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/106158
dc.contributor | Almajano Pablos, María Pilar |
---|---|
dc.contributor.author | Martorell Armenteros, Olga |
dc.date | 2017-06-21 |
dc.identifier.citation | 116133 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/106158 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject | Technology -- Study and teaching (Secondary), |
dc.subject | Tecnologia |
dc.subject | ESO |
dc.subject | Unitat didàctica |
dc.subject | Metodologies Docents |
dc.subject | ABP |
dc.subject | AC |
dc.subject | Estructura Simple |
dc.subject | Tecnologia -- Educació secundària obligatòria |
dc.title | Anàlisi de dues metodologies diferents a l'aula de 1r d'ESO per a l'assignatura de tecnologia |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |