dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses |
dc.contributor |
Coll Bertran, Josep |
dc.contributor.author |
Reverter Castells, M. Núria |
dc.date |
2016-06-08 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2117/105356 |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica |
dc.subject |
Public administration |
dc.subject |
Administració pública -- Catalunya |
dc.title |
Dimensionament de l'administració de la Generalitat II |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
Un dels elements centrals dels nous models de l’Administració Pública el
constituiran les Oficines d’Atenció al Ciutadà, en les seves diverses variants.
En aquest procés de millora constant per adaptar-nos a les noves circumstàncies
i necessitats sorgeix el nou model d’oficina integral d’atenció ciutadana,
amb l'objectiu d'atendre qualsevol demanda, suposant una gran millora per a la
ciutadania, ja que ofereix la possibilitat d’adreçar-s’hi presencialment, en un únic
espai, per a qualsevol servei i tràmit de la Generalitat de Catalunya.
Aquest treball té el propòsit de reunir en un únic document de referència els
elements rellevants per dissenyar i posar en marxa una OAC, desenvolupant
específicament els elements i la metodologia per al seu dimensionament.
Així mateix poder contribuir a que les accions de dimensionament s’incorporin
com una rutina més associada al funcionament habitual dels departaments. |