dc.contributor |
Gandol Casado, Ferran |
dc.contributor.author |
Arbonés Sotomayor, Àngela, |
dc.date.accessioned |
2017-06-07T09:00:51Z |
dc.date.available |
2017-06-07T09:00:51Z |
dc.date.created |
2017-01 |
dc.date.issued |
2017-06-07 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/286441 |
dc.format.extent |
60 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Innovacions educatives |
dc.subject.other |
Tecnologia de la informació |
dc.subject.other |
Educació infantil |
dc.subject.other |
Educació primària |
dc.title |
L'ús de l'iPad a educació infantil i primària: recerca i propostes didàctiques innovadores |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
El present Treball Final de Grau recull el context sociotecnològic en l’actualitat de les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) i la seva normativa en l’àmbit educatiu, la descripció de la Taxonomia de Bloom i el model SAMR. S’exposa
la investigació per mitjà d’un qüestionari realitzada a escoles que utilitzen l’iPad com a eina educativa i la discussió dels resultats obtinguts. Finalment es proposen deu unitats de programació amb iPad tant per Educació Infantil com per Educació
Primària. |