Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/101221
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
---|---|
dc.contributor | Pérez Moya, Montserrat |
dc.contributor.author | Busom Figueres, Núria |
dc.date | 2016-06-30 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/101221 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject | Technology -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Motivation in education -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Educational games |
dc.subject | Tecnologia |
dc.subject | Jocs de taula |
dc.subject | Game-based learning |
dc.subject | Motivació |
dc.subject | 3r ESO |
dc.subject | Tecnologia -- Educació secundària obligatòria |
dc.subject | Motivació en l'educació -- Educació secundària obligatòria |
dc.subject | Jocs educatius |
dc.title | Board games as a teaching tool for technology classes in Compulsory Secondary Education |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |