To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/100226
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
---|---|
dc.contributor | Corral Manuel de Villena, Ignacio de |
dc.contributor.author | Vendrell Ribera, Ramon |
dc.date | 2016-06-29 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/100226 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes |
dc.subject | Problem-based learning -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Technology -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | currículum |
dc.subject | metodologia |
dc.subject | trimestre |
dc.subject | tdah |
dc.subject | problema |
dc.subject | adaptació |
dc.subject | dificultats |
dc.subject | autonomia |
dc.subject | tecnologia |
dc.subject | electricitat |
dc.subject | Aprenentatge basat en problemes -- Ensenyament secundari |
dc.subject | Tecnologia -- Ensenyament secundari |
dc.title | Adaptació del currículum d’un trimestre de tecnologia a una classe amb persones amb dificultats greus d’atenció o TDAH |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |