dc.contributor |
Turu Tarré, Maria, |
dc.contributor.author |
Forte Bello, Jessica |
dc.date.accessioned |
2017-01-03T19:06:16Z |
dc.date.available |
2017-01-03T19:06:16Z |
dc.date.created |
2016-07 |
dc.date.issued |
2017-01-03 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/270465 |
dc.format.extent |
51 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Contes |
dc.subject.other |
Literatura |
dc.subject.other |
Educació primària |
dc.subject.other |
Psicoanàlisi |
dc.title |
La interpretación de "Alicia en el país de las maravillas" desde una perspectiva educativa |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
Aquest treball busca donar a conèixer les interpretacions que s'han fet al llarg dels anys sobre la temàtica d'Alícia al País de les Meravelles de Lewis Carroll, i la proposta d'una nova interpretació amb la finalitat de trobar una justificació vàlida per fomentar la seva lectura als col·legis. |