Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/97444
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Mecànica de Fluids |
---|---|
dc.contributor | Trillas i Gay, Enric |
dc.contributor.author | Lamiel López, Guillermo |
dc.date | 2016-05-02 |
dc.identifier.citation | ETSEIB-240.114256 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/97444 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica::Disseny i construcció de vehicles |
dc.subject | Automobiles, Racing -- Aerodynamics |
dc.subject | Automobiles, Racing -- Design and construction |
dc.subject | Automòbils de competició -- Aerodinàmica |
dc.subject | Automòbils de competició -- Disseny i construcció |
dc.title | Millores aerodinàmiques d'un SEAT 132 |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |