Title:
|
Comunicació global en la gestió patrimonial de la Llotja de Mercaders de València
|
Author:
|
Muñoz Soriano, Sergio
|
Other authors:
|
Universitat Oberta de Catalunya; Solanas García, Isabel |
Abstract:
|
La idea principal sobre la qual construir el discurs la basarem en la força que transmet el fet de tenir a la ciutat de València, des de fa més de cinc-cents anys, un bé cultural què és Monument Artístic Nacional i Patrimoni de la Humanitat. Aquest fet, desconegut per a molts dels ciutadans de la mateixa comunitat valenciana, ha de ser allò que els desperti i els condueixi cap a l'edifici, perquè són els mateixos veïns els qui han de ser els promotors més valuosos. Per tant una exploració i diagnòstic de la comunicació global de la Llotja de Mercaders s'estima necessària en aquests moments per poder valorar la seva correcció, i la percepció dels visitants, o potencials visitants. Amb exploració i diagnòstic entenem fer un treball de camp d'anàlisi dels serveis de suport i dels dispositius de mediació actuals en la visita a l'edifici, i posteriorment fer un diagnòstic de la gestió de la comunicació que afavoreixen i fan de la visita una experiència enriquidora per al visitant. |
Abstract:
|
La idea principal sobre la que construir el discurso la basaremos en la fuerza que transmite el hecho de tener en la ciudad de Valencia, desde hace más de quinientos años, un bien cultural que es Monumento Artístico Nacional y Patrimonio de la Humanidad. Este hecho, desconocido para muchos de los ciudadanos de la misma comunidad valenciana, debe ser lo que los despierte y los conduzca hacia el edificio, porque son los mismos vecinos quienes deben ser los promotores más valiosos. |
Abstract:
|
The main idea on which to build the speech will build on the strength that transmits the fact of having in the city of Valencia, for over five hundred years ago, a cultural object is a National Artistic Monument and World Heritage Site. This fact, unknown to many of the citizens of the same Valencian community, must be what awaken and lead into the building, because they are the same neighbors who should be the most valuable promoters. |
Subject(s):
|
-bé cultural -patrimoni cultural -comunicació global -gestió patrimonial -pla de comunicació -cultural property -cultural heritage -global communication -wealth management -communication plan -bien cultural -patrimonio cultural -comunicación global -gestión patrimonial -plan de comunicación -Patrimonio -- Gestión -- TFG -Estate planning -- TFG -Patrimoni -- Gestió -- TFG |
Rights:
|
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Published by:
|
Universitat Oberta de Catalunya
|
Share:
|
|