dc.contributor |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.contributor.author |
Riera Romaní, Jordi |
dc.date.accessioned |
2016-05-31T08:02:58Z |
dc.date.available |
2016-05-31T08:02:58Z |
dc.date.created |
2015-05 |
dc.date.issued |
2015-05 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/262249 |
dc.format.extent |
9 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.relation.ispartof |
Aloma, 2016, Vol. 34, Núm. 1 |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ |
dc.rights |
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Ensenyament universitari -- Innovacions |
dc.subject.other |
Professors universitaris |
dc.subject.other |
Ensenyament -- Aprenentatge |
dc.title |
La innovació educativa a la Universitat i el nou rol docent |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.subject.udc |
378 - Ensenyament superior. Universitats |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.description.abstract |
Al llarg d’aquest article es revisa el concepte d’innovació vinculat a qualsevol professió, les seves accepcions i implicacions de caràcter deontològic. Aquesta introducció ens permet entrar de ple en la innovació a l’àmbit educatiu i les coordenades de màxima actualització psicopedagògica basades en evidències, en el desplegament de la tasca docent a qualsevol etapa educativa i específicament en el nivell universitari. Així mateix es revisa l’estat de la formació inicial i permanent pel desplegament d’aquesta funció professional. Finalment, es recuperen diversos autors i els estudis més recents al voltant de la prospectiva de l’educació i de la tasca docent a curt, mitjà i llarg termini, fent l’anàlisi derivat d’aquestes previsions, i com tot això impacta de ple en l’exercici professional docent. |