Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/254764

Diseño de un proyecto de intervención socioeducativa “Tenim un viatge” Educación en valores mediante el juego con alumnos/as de ciclo medio de primaria de la escola Vedruna Àngels
“TENIM UN VIATGE”: educació en valors mitjançant el joc amb alumnes/as de cicle mitjà de primària de l’Escola Vedruna Àngels;
“TENIM UN VIATGE” (we have a trip): education in values through game with students of the first cycle of primary of Escola Vedruna Àngels
Rosa Pineda, Nagore
28-09-2015
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
Educació en valors
Immigració
Joc
Escola
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
94 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
RosaPinedaNagoreTFG1415.pdf 7.554 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem