Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/253643

Consumer’s segmentation based on acceptability of boar meat in a study carried out in Barcelona (ES) and Reading (UK)
Panella, Nuria; Blanch, Marta; Fonts-i-Furnols, Maria; Kallas, Zein; Oliver, Maria Angels
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia
29-07-2015
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Indústries agroalimentàries::Indústria de la carn
Consumers--Attitudes
Boar taint
pig meat
castration
Consumidors--Actituds
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Panella Riera, Nuria; Blanch, Marta; Kallas, Zein; Chevillon, Patrick; Garavaldi, A.; Gil Roig, José María; Font i Furnols, Maria; Oliver, Maria Angels
Kallas, Zein; Gil Roig, José María; Panella-Riera, Nuria; Blanch, M.; Tacken, G.; Chevillon, Patrick; De Roest, Kees; Oliver, Maria Angels
Oliver, Maria Angels; Gil, Marta; Panella-Riera, Nuria; Blanch, M.; Font i Furnols, Maria; Kallas, Zein; Gil Roig, José María; Tacken, G.; Chevillon, Patrick; De Roest, Kees
Panella-Riera, Nuria; Blanch, M.; Kallas, Zein; Gil Roig, José María; Gil, Marta; Oliver, Maria Angels; Font i Furnols, Maria