Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2099.1/26637

Procedimiento para la planificación de la composición de un panel de encuestas online
Turbina Baguena, Albert
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Lusa García, Amaia
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Màrqueting
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria de la telecomunicació::Telemàtica i xarxes d'ordinadors::Internet
Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística::Investigació operativa::Programació matemàtica
Panel analysis
Internet marketing
Market surveys
Electronic commerce -- Surveys
Consumers' preferences
Surveys -- Mathematical models
Anàlisi de dades de panel
Màrqueting per Internet
Mercat -- Anàlisi
Comerç electrònic -- Enquestes
Consumidors -- Preferències
Enquestes -- Models matemàtics
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostra el registre complet del document