Título:
|
Procedural generation applied to a video game level design
|
Autor/a:
|
Carrión Díaz, Albert
|
Otros autores:
|
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciències de la Computació; Chica Calaf, Antonio |
Abstract:
|
[CATALÀ] L'objectiu d'aquest projecte és crear un vídeo joc de plataformes 2D de visió lateral donant molta importància a la creació dels nivells amb generació per procediments en lloc de fer-los a mà La creació dels nivells tindrà en compte: la seva viabilitat, la seva dificultat i les regles del joc. |
Abstract:
|
[ANGLÈS] The objective of this project is to create a 2D side-view platformer video game with a huge focus on creating the levels with procedural generation instead of making them by hand. The creation of the levels will take into account: their feasibility, their difficulty, and the game rules. |
Materia(s):
|
-Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Creació multimèdia::Disseny de videojocs -Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica -Video games -- Design -vídeo joc -generació per procediments -generació procedural -disseny de nivells -video game -procedural generation -level design -Videojocs -- Disseny |
Derechos:
|
|
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Editor:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Compartir:
|
|