To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/26448
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciències de la Computació |
---|---|
dc.contributor | Béjar Alonso, Javier |
dc.contributor.author | Bigas Ortega, David |
dc.date | 2015-06 |
dc.identifier.citation | 108745 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/26448 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Programació |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Intel·ligència artificial |
dc.subject | Video games |
dc.subject | Machine learning |
dc.subject | intel·ligència artificial |
dc.subject | aprenentatge automàtic |
dc.subject | videojoc |
dc.subject | artificial intelligence |
dc.subject | machine learning |
dc.subject | video game |
dc.subject | Videojocs |
dc.subject | Aprenentatge automàtic |
dc.title | Machine learning applied to Pac-Man |
dc.title | Aprendizaje automático aplicado a PACMAN |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |