Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/39942

Intervenció psicopedagògica en casos de dificultats d'adquisició del llenguatge i d'aprenentatge de les matemàtiques al cicle inicial de primària : Dificultats d'aprenentatge a 1r d'ESO associades a TDAH
Matas Escobar, Maria Magdalena
Universitat Oberta de Catalunya
La finalitat d'aquest document és reflectir i sintetitzar el procés d'aprenentatge com a futura psicopedagoga que he realitzat al llarg de les meves pràctiques en un centre psicopedagògic privat. He pogut fer intervencions individuals i en parella a infants amb edats entre 6 i 12 anys amb dificultats d'aprenentatge associades a dislèxia i/o TDAH. M'he fonamentat en l'anàlisi de casos, el constructivisme i la perspectiva sistèmica.
La finalidad de este documento es reflejar y sintetizar el proceso de aprendizaje como futura psicopedagoga que he realizado a lo largo de mis prácticas en un centro psicopedagógico privado. He podido hacer intervenciones individuales y en pareja en niños con edades entre 6 y 12 años con dificultades de aprendizaje asociadas a dislexia y/o TDAH. Me he basado en el análisis de casos, el constructivismo y la perspectiva sistémica.
Practicum for the Educational Psychology program.
dislèxia
TDAH
TDAH
ADHD
dislexia
dyslexia
psicologia del llenguatge
psicolingüística
psycholinguistics
Learning disabilities -- Practicum
Trastorns de l'aprenentatge -- Practicum
Trastornos del aprendizaje -- Practicum
http://www.mozilla.org/MPL/MPL-1.1.html
Practicum
Universitat Oberta de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem