dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics |
dc.contributor |
Pérez Poch, Antoni |
dc.contributor.author |
Ramírez Gómez, Raúl |
dc.date |
2014-06-11 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2099.1/23670 |
dc.language.iso |
spa |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Creació multimèdia::Disseny de videojocs |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Llenguatges de programació |
dc.subject |
Video games -- Design |
dc.subject |
Videojocs -- Disseny |
dc.title |
Programación de un videojuego retro |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
Aquest projecte descriu els aspectes principals de disseny, programació i
implementació tant de hardware com de software, per realitzar un videojoc de
l’era dels anys 70 i 80. La imitació del videojoc dissenyat electrònicament és el
"Space Invaders", que va sortir al mercat en 1978. És un dels clàssics videojocs
més importants de la historia en dos dimensions. L’objectiu principal és eliminar
onades d’alienígenes amb naus espacials.
En aquest treball s'especifiquen totes les característiques tècniques i s'apliquen
coneixements que s'han adquirit durant el grau per:
· Documentar i analitzar les diferents parts del projecte tant de hardware
com de software.
· Comprendre la metodologia del programa en C, comprovar mitjançant
simulació i seguir l’esquema de connexió.
· Estudiar el funcionament i controlar un microcontrolador PIC elegit per les
seves característiques i les seves possibilitats més adequades a les
condicions del nostre projecte.
· Visualitzar un LCD gràfic, compatible amb el microcontrolador, amb la
millor dimensió i una resolució optima de pantalla.
· Utilitzar polsadors per executar les ordres de comandament i activar
altaveus per dotar al joc de so. |